Ons verhaal
Est. 1979Over Jones & Jansen
Als dochter van een 2 ultieme kookliefhebbers groeide Jones op tussen potten, pannen. Haar maxicosi lag tal van keren letterlijk op het fornuis, natuurlijk als het vuur niet aan stond. Na haar opleiding commerciële economie en nam Jones het bedrijf van haar vader over.
Dit was een kleine keukenwinkel in Geertruidenberg, een stadje niet ver van Breda. Hij runde het ongeveer 35 jaar sinds 1979. Jones’ moeder kookte jarenlang in haar eigen restaurant.
De “kachel” was een fornuis van het merk Angelo Po, het moedermerk van Steel Cucine. Met haar liefde voor eten en keukenspullen was het logisch om haar vader op te volgen.
Echter door de groeiende wereld van online besloot Jones dat het duurzamer was om geen duur winkelpand te huren, maar iedereen online te bedienen. Zo groeide Jones & Jansen uit van een familiebedrijf met een winkel tot een familiebedrijf online en wel met de meest uitgebreide collectie van Steel Cucine producten. Echter is kennis van zaken, service en persoonlijk contact altijd de spil geweest van het familiebedrijf en dat is het nog steeds. Want bij Jones & Jansen schakelen we direct met de bron, dat is efficiënt, duurzamer en goedkoper voor iedereen.
Kom eens langs in onze showroom of bel ons, we helpen u graag.
Jones & Jansen
SINCE 1979Jansen keukenwinkel.
In een klein straatje van het Brabantse stadje Geertruidenberg startte Daan Jansen in 1979 zijn keukenwinkel. Het is te zien op deze foto, het pand met de 5 boven ramen.
De winkel verkocht potten, pannen, fornuizen en hij verkocht als één van de eerste in Nederland de magnetron. De winkel was een begrip in het stadje en ver daar buiten. Nog steeds woont de familie in de straat, wel een paar deuren verderop. De passie en kennis is er nog steeds.
Koken & Keukens zit in ons DNA.
Met moeder Patricia die jaren lang een kookstudio runde was Jones vaak te vinden in de keuken, waar ze als jong meisje letterlijk opgroeide tussen de potten en de pannen.Het gevoel van gastvrijheid, persoonlijk contact en meedenken zit samen met onze kennis van zaken (en koken) in ons DNA.
Ons doel is iedereen zo goed mogelijk te helpen. In de kookstudio hadden wij gasten en zo behandelen wij ook onze klanten.
Onze visie.
In een tijd van online aankopen is het persoonlijk contact vaak ver te zoeken. Hoewel onze keukenwinkel in Geertruidenberg niet meer bestaat, willen wel die persoonlijke service bieden. Daarom ontvangen we onze gasten/klanten graag in onze showroom, nemen wij altijd de telefoon op of bellen vliegensvlug terug.
De klant is bij ons geen nummer, maar een gast.